Nabídka zajištění správy nemovitostí
Firma Mgr. Martin Matouš, MATY si Vás dovoluje touto formou oslovit jako vlastníky, případně budoucí vlastníky obytných domů s následující nabídkou služeb spojených s jejich správou.
- Základní stručná nabídka našich služeb
- Kompletní nabídka pro bytová družstva
- Kompletní nabídka pro společenství vlastníků jednotek
Pro orientační zjištění ceny našich služeb můžete použít Cenovou kalkulačku.
Správa domů obsahuje služby:
1) Standardní služby zahrnuté do měsíčního paušáu
Stanovení výše měsíčního paušálu
- archivace veškeré dokumentace související se spravovanými nemovitostmi
- rozpočítávání finančních prostředků pro dodávky služeb a energií na jednotlivé uživatele bytů dle zákonných předpisů
- vypracování evidenčních listů (předpisů měs. plateb domácnosti), jejich průběžné změny dle potřeb klientů – změny je možno nahlásit osobně, telefonicky nebo e-mailem
- zajištění smluv na dodávku energií a služeb pro nemovitost (voda, teplo, plyn, el. energie, měřidla...)
- sledování veškerých finančních pohybů v zákonně vedeném účetnictví
- zpracování měsíční účetní závěrky domu (na vyžádání)
- vypracování vyúčtování ročních nákladů jednotlivým uživatelům bytů a ročních účetních závěrek celého subjektu
- sledování termínů příchozích i odchozích plateb, zpracování faktur došlých a vydaných
- vypracování příkazů k úhradě u došlých faktur, tyto buď předáváme předsedům k podpisu (osobním odběrem, poštou, e-mailem, faxem), nebo v případě přístupu k financím klienta přímo přikazujeme do banky
- kontrola měsíčních plateb ze strany uživatelů bytů
- měsíční upomínání neplatičů do 15. dne následujícího měsíce, případně příprava podkladů k žalobě
- zajištění revizí, sledování jejich termínů
- zajištění drobných oprav domu
- vypracování "Přiznání k dani z nemovitostí" pro bytová družstva
- vypracování nabídek na pojištění nemovitosti
- součinnost při likvidacích pojistných událostí
- přebírání nemovitosti ve spolupráci s klientem
- zajištění úhrad za byty přes Českou poštu – SIPO
- pomoc při vypracování smluv o užívání družstevních bytů, smluv nájemních a podnájemních ve prospěch spoluvlastníků nemovitostí, bytových družstev, jakož i ve prospěch jejich členů
- aktualizace nájmů (na vyžádání klientem)
- zprostředkování havarijních služeb - v domě jsou vyvěšena čísla na havarijní linky dodavatelů (např. ČEVAK, Teplárna, E-ON, výtah atd.)
- komunikace přes určené individuální e-mailové schránky
- všichni uživatelé Vašeho domu mohou využívat naši rozsáhlou databázi firem k vlastní potřebě – jsme schopni poskytnout kontakty na nejrůznější ověřené dodavatele služeb a řemesel
2) Standardní služby zahrnuté do měsíčního paušálu týkající se domu jako celku (družstva nebo společenství vlastníků)
- vedení účetnictví
- vypracování roční účetní závěrky
- daňové přiznání
3) Nadstandardní služby nezahrnuté do měsíčního paušálu
- tvorba a vedení webových stránek našich klientů
- zajištění úvěrů a vypracovávání finančních analýz pro jejich poskytnutí
- zajištění odborné konzultace při sepisování darovacích nebo kupních smluv v případě domů (bytů) v osobním vlastnictví
- odborná pomoc při provádění převodů členských práv a povinností u bytových družstev
- rozdělování obytných domů na domy s bytovými jednotkami (dle zákona 72/94) včetně jejich převodu na výhradní vlastníky bytů
- pomoc při zakládání bytových družstev, občanských sdružení a společenství vlastníků jednotek
- čtvrtletní monitoring k úvěrům
- Dále je klientům z naší strany účtováno poštovné a kopírování vynaložené buď v souvislosti s nemovitostí jako celkem, nebo související s konkrétní domácností. Účtovány jsou POUZE SKUTEČNÉ NÁKLADY A TO KAŽDÉ DOMÁCNOSTI ODDĚLENĚ, vyjma nákladů určených domu jako celku. Z uvedeného vyplývá, že domácnosti, které s naší firmou komunikují převážně elektronickou cestou, nebo si dokumenty a doklady vyzvedávají osobně, nemají prakticky žádné další náklady a rozhodně nedoplácí v rámci nějakého paušálu na domácnosti, které si přejí s námi komunikovat nákladnějším způsobem (např. výlučně doporučenou poštou).